A little israeli settler shouts in the face of a little Palestenian boy: My father told me you Arabs are terrorists... to which the Palestenian boy replies: My father did not tell me anything, because your father killed him.
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Wa^laykoumou as salam my sister rolleyes rolleyes Baraka_llahou fiki Lili hihi! imu2 It's is a pleasure of reading you ! macha'Allah :hug1 (Tu me fais toujours aussi rire macha'Allah :cheers3 )
Quote from: -warda-Wa^laykoumou as salam my sister rolleyes rolleyes Baraka_llahou fiki Lili hihi! imu2 It's is a pleasure of reading you ! macha'Allah :hug1 (Tu me fais toujours aussi rire macha'Allah :cheers3 )Amine wa fiki WardaSo me to, it's a pleasure of reading you (je copie ta phrase, j'espère qu'elle est correct mdr lol)(tu me fais aussi rire ma soeur)
Quote from: LiliQuote from: -warda-Wa^laykoumou as salam my sister rolleyes rolleyes Baraka_llahou fiki Lili hihi! imu2 It's is a pleasure of reading you ! macha'Allah :hug1 (Tu me fais toujours aussi rire macha'Allah :cheers3 )Amine wa fiki WardaSo me to, it's a pleasure of reading you (je copie ta phrase, j'espère qu'elle est correct mdr lol)(tu me fais aussi rire ma soeur) (mot en anglais) kissssssssssss lol :nut